Veelgestelde vragen

Foto

Veelgestelde vragen

 

Welke betaalmethoden worden er geaccepteerd?

Je kunt jouw bestelling veilig betalen met Ideal & Mollie binnen Nederland. Dit staat voor 100% veilig online betalen.
Ook is het sinds kort mogelijk om achteraf te betalen via Klarna.



Wat zijn de verzendkosten?

Stylefever verstuurd jouw bestelling zonder verzendkosten aan jou te berekenen.

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Wanneer een bestelling voor 15.00 uur geplaatst is wordt deze dezelfde werkdag verzonden. 

Komt een artikel wat is uitverkocht nog terug in het assortiment?

Ons assortiment wordt zorgvuldig samengesteld en wisselt regelmatig.
Het is hierdoor niet altijd mogelijk om artikelen na te bestellen.
Is er toch een fashion item wat je heel graag zou willen hebben?
Mail ons dan via
info@stylefever.nl 
Dan gaan wij ons best doen om het artikel nog voor jou na te bestellen.


Mijn gekochte fashion item is toch niet helemaal naar wens. Mag ik het retourneren ?

Is een gekocht item van Stylefever toch niet helemaal naar wens? Dit kan natuurlijk gebeuren. Binnen 14 dagen na ontvangst is er de mogelijkheid om het item retour aan te melden. Daarna heeft de klant nogmaals 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Let op : oorbellen, haaraccessoires en panty's uitgezonderd.
De retourkosten zijn voor rekening van de klant.
Zodra de retourzending in goede staat, en binnen de gestelde tijd , bij ons is aangekomen wordt binnen 14 dagen het betaalde bedrag van Stylefever naar de klant , terug gestort  op de rekening waarvanaf betaald is.